Kehidupan

January 03, 2016

Assalamualaikum w.b.t

First of all thanks sebab baca. Dah 2016 dah pun kan. Ye sebab dah 2016 lah aku bukan lagi seorang pelajar sekolah. Ingat best, tapi makin hari aku makin annoyed dgn kehidupan mcm ni. Yelah kehidupan bila kau kena fikir pasal duit untuk terus hidup. Aku bukan keluarga yg senang. Nak jugak merasa ada duit sendiri bila nak start masuk u nnti adalah duit simpanan nak belanja. Haih. Bukan aku taknak kerja. Tp aaarghhh. Entahlah bila kena paksa kerja tu rasa mcm ugh kenapa takda org faham apa yang aku nak sekarang. Tapi apa yg aku nak ? Heh.

Pernah gak kenkadang tu rasa syukur pudar dlm diri. Kengkonon syaitan tgh menguasai hati lah. Mohon Allah lembutkan hati kita dan permudahkan urusan kita. Bye

enBaeha since 2010. Powered by Blogger.