Salam Ramadhan

June 26, 2016



Assalamualaikum w.b.t

hi peeps! Salam Ramadhan to all the muslim readers here. ya i know it's already 20th of Ramadhan but nah better late than nothing. and if i dont wished it wouldnt be problem right? hehe so im here not talking to you guys about happy fasting or lets changed for good for this month or whatever because i  do know that is what everyone do right now right? or not? hahaha okay okay.

so actually cakap pasal Ramadhan semuaorang dah sedia tahu lagi berapa hari je kita akan menghampiri Syawal. dan kita jugak berada dalam fasa 10 malam terakhir Ramadhan di mana semua muslim terkejar kejar untuk sama-sama berada di malam Lailatul Qadr. Semoga semuanya umat Islam di dunia ini akan diberi peluang untuk berjumpa dengan malam Lailatul Qadr.

so itu sahaja untuk entry kalini sebab aku takde mende nak cakap pun hahahaha nak cakap je dah comeback dengan bab baru untuk Penyesalan. dipersilakan lah baca dan memberi komen anda yang bernas. terima kasih. jumpa lagi. Assalamualaikum !


enBaeha since 2010. Powered by Blogger.